Acest website foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi calitatea informaţiilor oferite vizitatorilor. Prin continuarea navigării ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.
Foarte multi oameni s-ar putea intreba ce poti amenaja la un amanet ca pana la coada este vorba de o cabina cu ghiseu. Nimic mai fals. Avand la dispozitie un spatiu de 30mp si o lista de activitati ce ar trebui sa se intample a rezultat un concept ce integreaza toate cele prezentate.
Pentru inceput s-a avut in vedere crearea unei zone de supanta destinata reparatiei bijuteriilor, un serviciu extrem de important in domeniul aflat in discutie. Sub aceasta zona de supanta a fost realizat spatiul efectiv al amanetului, o cabina cu pereti din tabla, placati cu lemn, un ghiseu din sticla speciala, armata si antiglont, cu un glaf din material composit, zona ce realizeaza comunicarea intre client si angajatul amanetului. In aceasta zona se realizeaza contractele, se predau sau se ridica produsele, se efectueaza plati, practic absolut toata activitatea comerciala a amanetului. Langa aceasta zona a fost creat un birou pentru doua persoane la care pot avea loc discutii privind produsele mai scumpe, precum ceasurile si obiectele de lux, se poate realiza o evaluare si se pot stabilli termenii si conditiile preluarii produselor de catre casa de amanet.
Avand in vedere conceptul acestui spatiu orientat mai mult spre viziunea americana a amanetului in detrimentul celei balcanice, a fost prevazuta o vitrina pentru expunerea produselor comercializate de catre amanet provenind de la clientii acestora. Avand in vedere ca produsele comercializate reprezinta bijuterii, ceasuri si obiecte de lux, securitatea acestora precum si prezentarea lor a fost extrem de important. Vitrina este realizata din materiale lucioase, moderne, MDF vopsit in alb, avand o rama de tablou confectionata la comanda ce ofera un aspect vintage. Iluminarea acesteia este extrem de importanta, fiind realizata prin spoturi directionale cu lumina calda, aproximativ 2700-2900 grade Kelvin.
Pentru a pune in valoare ceasurile scumpe comercializate au fost realizate pe peretele opus vitrinei o serie de cuburi independente si iluminate, din MDF vopsit alb si geam de protectie, pentru prezentarea produselor anterior mentionate.
Canapeaua centrala constituie o zona de repaus si asteptare pentru orice client ce trece pragul acestui spatiu comercial.